Yes!!!!

Halloj, hopptränade i går med mamma ute i Älmhult och som det gick. Vi flög fram över hinder och hoppade även banken som de har på utebanan. 
Idag ska jag träna dressyr med Hebbe ska träna öppna, sluta, skänkelvikning och även längning och kortning. Sedan får vi se hoppas att jag kan hinnan hem och kolla på ett avsnitt på Ex on the beach och Walking dead. 
Lite information är att nästa vecka att jag ska med alla nior till TYSKLAND. Kan tillägga att det är första gången jag kommer utomlands om man inte räknar Danmark. Så Imorgon blir det att packa väskan och kolla att pass är med.
 
På söndag kör jag hem till Mellis och fixar våra tassar och prata en stund ska bli så kul ❤❤
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Kul med en ny hästtjej ska bli kul att följa. Hoppas på bra update😃🐎

Svar: hej, tack så mycket. Jag hoppas att det blir mer update nu efter alla NP! :)
micheblogg.blogg.se

Kommentera här: